Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Karrierista szülők
2016. október 05. írta: Németh Janka

Karrierista szülők

Történetek a saját gyerekeiktől

"Hiába van sok pénzed, ha nem tudod mi a fiad kedvenc színe. Hiába vagy sikeres, ha nem tudod megvigasztalni a síró kislányod. Hiába teremtesz neki kényelmes otthont, ha abban egyedül érzi magát.

-a szerkesztő"

zz.jpg

A modern társadalom egyik legnagyobb dilemmája: Sikeres felnőtt legyek, vagy sikeres szülő? Nem feltétlenül zárja ki egymást a kettő, de borzasztóan nehéz megvalósítani. Sikeres szeretnél lenni a karrieredben, hogy megadhass a gyerekednek mindent, hogy ne szenvedjen hiány semmiben. Ezért alig vagy otthon,éjjel nappal dolgozol,otthon is csak a munkádra gondolsz, miközben a gyereknek az az egy , amire szüksége van, az Te vagy.

Most történeteket hallhattok karrierista szülők gyerekeitől (álnevekkel), akik elmesélik, mit is láttak ők ebből:

 

" Hát igen, pénzben sosem volt hiány. Én voltam a gazdag gyerek MÁR oviban, aztán suliban, és nem mondom, hogy nem élveztem, mert mindenki irigykedett a cuccaimra, és ezt jó volt látni. Mindenki jóban akart lenni velem...(igen, a cuccaim miatt) Aztán kb. 13 éves voltam, amikor a szüleim nem tudtak már mit adni. TÉNYLEG mindenem megvolt, ami egy ekkora gyereknek kell, aztán vettem nekem egy HÁZAT. 13 éves gyereknek! És akkor esett le, hogy ezek egyáltalán nem vágják mihez tudnának velem kezdeni egy egyszerű közös programban, mintha direkt kényelmetlen lett volna nekik velem lenni. Látszott rajtuk, hogy fogalmuk sincs ki vagyok."    Péter, 25 éves

dd.jpg

" Volt, hogy a szüleim annyit dolgoztak, - az üzletfelekkel töltött vacsora estek is ide tartoztak- hogy amikor egyik délután kitettem egy cetlit a konyhapultra, hogy " holnapután jövök, átmegyek XY-hoz, két nap után hazamentem, és a cetli érintetlen volt, de még csak fel sem hívtak. 15 éves voltam"   Bence 24

ii.jpg        "Én szerettem gazdag lenni, jó nem én, hanem a szüleim voltak azok, de érted. Az egyetlen talán ami zavart, ha valamit nem AZONNAL kaptam meg :D  Aztán fősuli előtt közölték, ez ennyi volt, álljak a saját lábamra. Aztán oké, volt nyári melóm, de minden pénzem elbuliztam. Aztán végleg elzárták a pénzcsapot, és most is tanulok, dolgozok, és komolyan kaphattam volna előtte egy "hogyan gazdálkodj okosan" kézikönyvet vagy mit....ja...szívás.."    Juli 21

Ezekből akár le is lehet vonni a tanulságot, de nem muszáj :)

Hiába van sok pénzed, ha nem tudod mi a fiad kedvenc színe. Hiába vagy sikeres, ha nem tudod megvigasztalni a síró kislányod. Hiába teremtesz neki kényelmes otthont, ha abban egyedül érzi magát.

Az arany középutat kell eltalálni, és nem, én sem tudom merre van az. Elég annyi, ha már úgy döntünk, sikeres szülőkké szeretnénk válni a gyerek érdekében, azért ne felejtsük el azt sem, akiről szól ez a "Szent küldetés"

Szép napot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladbarat.blog.hu/api/trackback/id/tr611773091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása